Doğu Karadeniz Ve Batum Turu

23:30 Kadıkoy evlendirme dairesi otoparkı,

23:45 Mecidiyekoy Migros Onu(Eski Ali Sami Yen Stadı karşısı),

23:59 İncirli Omur Plaza Onu

Misafirlerimizle alınış noktalarında buluştuktan sonra Edirne Kapıkule sınır kapısana varış, gumruk ve pasaport işlemlerinden sonra Bulgaristan`a giriş yapıyoruz. Yol guzergahımızda bulunan Harmanlı, Stara Zagora (Eski Zağra),uzerinden unlu guller vadisinin bulunduğu şirin Kazanlık şehrine ulaşıyoruz ve burada sabah kahvaltımızı veriyoruz.

2.Gun:

Kahvaltı molamızın ardından Osmanlı-Rus savaşı esnasında cetin mucadelelere sahne olan Şipka tepesine hareket ve buradaki savaş anıtını ziyaret ettikten sonra kısa bir yolculuktan sonra Etar Etnoğrafik Acıkhava muzesine ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz yaklaşık 1 saatlik bir zaman sonrasında Bulgarların ilk başkenti olan tarihi Veliko Tarnovo şehrine geciyoruz ve misafirlerimize şehrin buyuleyici tarihi ve doğal dokusunu keşfetmeleri icin serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz surlarla cevrili tarihi şehri gezebilir ve manzaralı restoranlarda vakit gecirebilirler. Sonrasında kısa bir yolculuğun ardından konaklamamızı yapacağımız sahil şehri Ruse`ye (Ruscuk) varıyoruz ve tuna nehri kıyısında yer alan otelimize yerleşiyoruz. Akşam dileyen misafirlerimiz icin ekstra olarak Ruse`nin en unlu Otantik Restoran`ında canlı muzikler eşliğinde yemeğimiz olacaktır. (25€) Yemekten sonra konaklama yapacağımız otelimize geciyoruz. Geceleme otelimizde

3.Gun:

Sabah otelde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından tuna uzerinden Romanya Giurgiu hududuna geliyoruz, burada gumruk ve pasaport işlemlerinin ardından Romanya`ya giriş yapıyoruz ve yaklaşık 3 saatlik bir yolculuğumuzdan sonra gece konaklamayı yapacağımız Sinaia şehrine ulaşıyoruz. Misafirlerimizi otelimizde bıraktıktan hemen sonra Dileyen misafirlerimiz icin Şatolar ve Braşov turumuza başlıyoruz. (40€) İlk Olarak Avrupa`nın en guzel şatolarından biri olan Peleş şatosunu ziyareti, ardından Bran şehrinde yer alan Osmanlı tarihinde Kazıklı Voyvoda olarak bilinen III. Vlad`ın Kont Drakula filmlerine konu olmuş ve vampir efsanesinin doğduğu gizemli Sarayını ziyareti, ve son olarak da Barok-Rokoko uslubunda inşa edilmiş tarihi yapılarıyla un salmış Braşov Şehri`ne geciyoruz ve buranın panoramik turuyla birlikte misafirlerimize şehrin meşhur restoranlarında vakit gecirebilecekleri boş zaman veriyoruz ve akşam konaklama yapacağımız Sinaia kasabasındaki otelimize geciyoruz. Geceleme otelimizde

4.Gun:

Sabah otelde alacağımız kahvaltımızın ardından Sinaia şehrinden ayrılıyoruz, yaklaşık iki saatlik bir yolculuktan sonra Bukreş`e ulaşıyoruz ve panoramik şehir turumuza başlıyoruz. Doğu`nun Paris`i Bukreş`i yakından tanıma fırsatı bulacağımız bu turumuzda; İhtilal Meydanı, Universite Meydanı, Milli Tiyatro. Cavuşesku tarafından yaptırılan Halk Evi; (dunyadaki 2. buyuk binadır ve bittiğinde 10 milyar dolara mal olmuştur) panoramik olarak gorulecek yerler arasındadır. Dileyen misafirlerimiz icin extra olarak duzenlenecek olan Cavuşesku tarafından yaptırılan Halk Evi; (dunyadaki 2. buyuk binadır ve bittiğinde 10 milyar dolara mal olmuştur) (25 €). Turumuzun sonunda misafirlerimize şehri daha yakından tanımaları icin serbest zaman veriyoruz. Bukreş`ten hareketle yaklaşık 1 saatlik bir yolculuk sonrasında, Giurgiu/Ruscuk kara hudut kapısına ulaşıyoruz ve pasaport işlemleri ardından Bulgaristan`a giriş yapıyoruz. Deliorman`ın yoğun Turk nufusuna sahip Razgrad ve Şumnu Şehirleri uzerinden Varna`ya hareket ediyoruz. Akşam saatlerinde otelimize ulaşıyoruz ve kısa bir dinlenceden sonra misafirlerimize şehir merkezine kadar eşlik ediyoruz. Opera binası, Katedral goreceğimiz başlıca yerler arasındadır. Geceleme Varna`daki otelimizde

5.Gun:

Sabah otelde alacağımız kahvaltımızın ardından Dileyen misafirlerimiz ile birlikte ekstra olarak duzenleyeceğimiz Balcik Botanik Parkı Turumuz (15€) icin hareket ediyoruz, burada Botanik park ve Romen Kralicesi`nin evini ziyaret ettikten sonra otelimize geri geliyoruz ve otelimizden cıkış yaparak saat 12:00 civarında Nesebar şehrine hareket ediyoruz. 1983 yılında UNESCO`nun Dunya Kultur Mirası Listesine girmiş, tarihi ve şirin sahil kasabası Nesebar`a varıyoruz ve panoramik şehir turu esnasında Bizans Donemi`nden kalma Eski Metropolitan Kilisesi(İ.S.6 y.y) ve Pantokrator Kiliselerini(13-14.y.y) gordukten sonra yarımada uzerinde yer alan ve 18-19.y.y. Bulgar ronesansı doneminde inşa edilen tarihi Bulgar evlerini goruyoruz. Turumuzun ardından Burgas uzerinden Derekoy kara hudut kapısına varıyoruz. Burada, gumruk ve pasaport işlemleri ardından Turkiye`ye giriş yapıyoruz ve yol uzerinde gerekli molaları verdikten sonra Misafirlerimizi alındıkları buluşma noktalarına bırakıp turumuzu bitiriyoruz.